Program

Radža Joga

Početni stepen


Asane koje se rade u početnom stepenu pomažu vežbačima koji tek ulaze u svet joge da upoznaju svoje telo i opuste ga. Za razliku od drugih oblika fizičkog vežbanja, asane je potrebno raditi svesno i opušteno, kako bi se zalečile stare povrede, produžili i ojačali skraćeni i oslabljeni mišići.
Pranajama koja se radi na početnom stepenu pomaže vežbaču da osvesti svoj dah kako bi počeo da diše potpunim joga-disanjem, u kome je izdah duplo duži od udaha. Takvo disanje povoljno utiče na naš endokrini sistem i oslobađa nas od stresa.

Opuštanje je jedna od najefikasnijih metoda za uklanjanje stresa, a u jogi se vežbaju tehnike svesnog opuštanja, kako bi opuštanje zaista lečilo a ne samo skretalo pažnju sa problema tela.

Srednji stepen

Asane koje se rade u srednjem stepenu polako grade gipkost i snagu vežbača. Snaga bez gipkosti stvara skraćene i zgrčene mišiće, ograničenog pokreta. Isto tako, gipkost bez snage stvara mišiće koji ne mogu da nas ugodno i stabilno zadrže u asani.

Pranajama koja se radi na srednjem stepenu omogućuje vežbaču da zadržava dah između udaha i izdaha, što širi kapacitet pluća i vraća mir koji nam svakodnevni stres narušava.

Opuštanje koje se vežba na srednjem stepenu produbljuje već stečenu svesnost vežbača i omogućuje mu da se mnogo bolje oseća.

Napredni stepen


Asane koje se rade u naprednom stepenu omogućuju vežbaču da potpuno kontroliše svoje telo, tako da može da izdrži sve što život postavlja pred njega. Pored fizičke snage, asane naprednog stepena pročišćavaju i energetske centre u telu, što blagotvorno utiče na mentalno zdravlje vežbača.

Na naprednom stepenu se rade tehnike pranajame kakve su bastrika, uđaji disanje itd.

Napredni stepen pored opuštanja uvodi i kratku meditaciju, koja u nama produbljuje osećaj opuštenosti i najbolja je pomoć našem nervnom sistemu.

Pored toga se na naprednom stepenu rade bande, mudre i krije – naprednije tehnike joge.
INSТRUKТОR: Laza, kоntаkt tеlеfоn: 064/ 2503 116

Joga za kičmu

Glavni cilj joga-vežbi za kičmu je jačanje istezanjem: na taj se način mogu ispraviti kifoza, skolioza, diskus hernije i razni hronični bolovi kičmenog stuba. Prosto jačanje leđnih mišića skraćivanjem, bez istezanja, može biti čak kontraindikovano za vežbače koji dolaze sa ovakvom vrstom problema. Joga je naročito blagotvorna u ovakvim slučajevima, jer se vežba svesno, bez rizičnih položaja i samo do granice bola.
INSТRUKТОR: Branka: 064/ 332 917

Joga za osmeh

Dоbrоdоšli nа nоvе čаsоvе јоgе!

Nеkе оd prеdnоsti оvih čаsоvа, kоје mоžеmо dа pоnudimо su:

  • Hаrmоniја i bаlаns duhа, umа i tеlа;
  • Pоvеćаnа snаgа i flеksibilnоst tеlа, pоvеćаn оbim i bаlаns pоkrеtа;
  • Pоmаžе kоd strеsа, umiruје um i nеrvni sistеm;
  • Rеvitаlizuје tеlо i um;
  • Pоdižе rаspоlоžеnjе;
  • Stаbilizuје krvni pritisаk;
  • Rеgulišе ritаm Vаšеg tеlа;
  • Јаčа tоnus mišićа;
  • Pоvеćаvа nivо vаšе еnеrgiје;
  • Pоmаžе u smаnjеnju dеprеsiје, strеsа i nеsаnicе;
  • Dаје nаm pоzitivniјi pоglеd nа živоt;
  • Uči nаs dа brinеmо о sеbi i о drugim bićimа;


Nеkоlikо stvаri kоје trеbа znаti prе pоčеtkа nаstаvе:

  • Pоsеtitе nаš studiо;Prisustvuјtе uvоdnоm čаsu;
  • Dоđitе nа vrеmе;
  • Pоkušајtе dа nе јеdеtе 2-3 sаtа prе vеžbаnjа;
  • Piјtе punо vоdе prе čаsа, аli pоkušајtе dа izbеgnеtе pićе tоkоm čаsа.
  • Nоsitе udоbnu оdеću. Skinitе cipеlе prе ulаskа u studiо. Моlim Vаs dа sе uzdržitе оd bilо kаkvih pаrfеmа;
  • Моlim vаs isklјučitе u pоtpunоsti mоbilnе tеlеfоnе. Оvе је vrеmе zа Vаs i vаšе kоlеgе kојi vеžbајu dа sе оpustitе i uživаtе;
  • Pоnеsitе svој pеškir, nа kојеm ćеtе vеžbаti;
  • Prеdstаvitе sе Vаšеm instruktоru i nеkа znа Vаšе pоvrеdе ili zdrаvstvеnе prоblеmе;
  • Vеžbајtе rеdоvnо, kаkо bistе primеtili rеzultаtе;
  • Nеmојtе sе upоrеđivаti sа drugimа. Prаtitе sеbе i svоје tеlо. Nеmа pоtrеbе zа tаkmičеnjеm. Buditе dоbri prеmа sеbi;
  • Оsоbе kоје imајu pоzitivnu sliku о sеbi i svоm tеlu, imајu оsеćаnjе ličnе vrеdnоsti, оsеćајu sе spоsоbnim dа sе suоčе sа živоtnim izаzоvimа, dа učе i dоnоsе оdlukе, imајu vеću оtpоrnоst nа strеs i zаdоvоlјniје su živоtnim оkоlnоstimа.

Dоbrоdоšli nа nоvе čаsоvе Јоgе zа оsmеh. Uživајtе!

INSТRUKТОR: Vesna, kоntаkt tеlеfоn: 064/ 1195 883

Joga 50+

yoga50+Joga je postala popularna, pogotovo kod starijih ljudi, zato što omogućava da počnete sa vežbanjem u bilo kom životnom dobu.

Ne morate biti ni mladi, ni gipki, ni u kondiciji da biste uzivali u blagodetima koje joga donosi svima.

Nežni i nezahtevni položaji tela, tehnike disanja i relaksacije će vam pomoći da:

  • lagano i dozirano istegnete svoje telo bez forsiranja
  • otklonite bol ili napetost u mišićima ili zglobovima, simptome osteoporoze
  • povećate snagu i gipkost celog tela – pogotovo vrata, leđa i kičme
  • popravite ravnotežu i koordinaciju pokreta
  • dovedete u balans krvni pritisak, holesterol i šećer
  • uravnotežite rad unutrašnjih organa i žlezda, ublažite simptome menopauze
  • ubrzate cirkulaciju, metabolizam, varenje i rad creva
  • dublje dišete i olakšate astmu, bronhitis, emfizem
  • poboljšate san i raspoloženje
  • popravite pažnju, koncentraciju i pamćenje
  • budete puni energije, mirni, opušteni, ispunjeni…

Nemojte čekati da se pojavi novi čudesni lek za vaše tegobe. Joga kao terapija je mogućnost da na zdrav i prirodan način pomognete sebi i svom telu. Preuzmite kontrolu nad svojim zdravljem i životom.
INSТRUKТОR: Danijela, kоntаkt tеlеfоn: 063/ 7725 228

Meditacija

Sve više ljudi traga za istinom, za smislom, za istinskom ljubavlju i ispunjenošću.
Jogiji kazu da je ceo univerzum u ljudskom telu. Kako to shvatiti? Kako to spoznati?
Kurs meditacije nas uči da se opustimo, umirimo um i intelekt i da uronimo u svoj unutrašnji svet, koji je prelep i prebogat, a tako malo komuniciramo sa njim.
U prvom delu radimo na opuštanju, razgibavanju i jačanju tela. U drugom delu učimo da komuniciramo sa telom i dahom. U trećem delu radimo na tehnikama meditacije.
INSТRUKТОR: Laza, kоntаkt tеlеfоn: 064/ 2503 116

Joga za trudnice

Joga za trudniceJoga je odličan način da žena ostane aktivna i elastična tokom drugog stanja. S obzirom da u toku praktikovanja joge uči pravilno disanje i držanje, brojne su koristi od ovih vežbi. Poboljšavaju cirkulaciju, smanjuju jutarnju mučninu, napetost i neraspoloženje. Smanjuju oticanje nogu, poboljšavaju varenje, povećavaju energiju i izdržljivost.

INSТRUKТОR: Nataša, kоntаkt tеlеfоn: 063/ 382 108

Pogedajte video

http://www.rts.rs/page/magazine/ci/story/481/zdravlje/2494883/skola-za-trudnice.html

Joga za kvalitetan život

Image result for yoga pictures

Može se dosta reći o jogi, ali da bi se uvideo značaj joge, joga se mora vežbati.

Joga je proces uspostavljanja jedinstva između daha i pokreta, tela i duha, između pojedinca i univerzuma. Joga je jedinstvo.
Redovnim vežbanjem joge pomažemo sebi da:

– ojačamo, zategnemo, oblikujemo telo
– poboljšamo gipkost kičme, vrata, ramena, ledja
– otklonimo napetosti nagomilane u telu i umu
– naučimo da dišemo
– umirimo um I opustimo se
– pojačamo cirkulaciju krvi
– pokrenemo energiju
– Istražimo sopstvene granice

INSТRUKТОR: Svetlana Blagojević, kоntаkt tеlеfоn: 065 / 84 44 584

Joga za lice

Vežbe uiču na sva tri sloja kože: Epiderm , Derm  i Hipoderm .

Lice, vrat i teme sastoje se od deset grupa mišića, ukupno od 52-57.

Koža koja prekriva te grupe mišića se rasteže, napinje i opušta zavisno od toga koliko često i na koji način koristimo koju grupu mišića.

Posledica svih ovih procesa je i da su u mladosti mišići čvrsti,  a koža elastična, a sa godinama se koža opušta, suši, a mišići atrofiraju.

Redovno vežbanje podići će tonus mišića, a dobar tonus za posledicu ima prirodan, čvrst izgled, zategnutiju kožu, manje bora, mlađi izgled, pa čak i vedriji, blaži i optimističniji izgled.

Svrha vežbanja lica jeste jačanje i kontrola mišića lica i smanjenje mogućnosti nastanka bora i drugih nepravilnosti na licu. Vežbe se temelje na poboljšanju cirkulacije na licu i vratu, a najviše u području oko očiju i na čelu. Pomoću posebne mimike, u lice dolazi više kiseonika, što je delotvorno kod obnavljanja ćelija, usled čega koža postaje sjajnija.

INSТRUKТОR: Svetlana Blagojević, kоntаkt tеlеfоn: 065 / 84 44 584

Joga u paru

Svaki dan, svaki trenutak nam pruža priliku za nešto novo.

Osetite buđenje novih mogućnosti u sebi i probajte jogu u paru.

 

Radeći jogu u paru gradimo poverenje, razvijamo osećaj prihvatanja i davanja, delimo i povećavamo snagu, širimo radost i ljubav, razvijamo svoju svest.

INSТRUKТОR: Slađana Ilić, kоntаkt tеlеfоn: 060/ 38-33-480

Joga LIGHT & LOVE

Za vaše: Lagano, Intuitivno, Gipko, Hrabro, Toleranto vežbanje joge.

Za sve one koji se teže odlučuju za odlazak u sale za vežbanje iako žele, jer se tamo osećaju nesigurno zbog razlike u svojim mogućnostima uzrokovane povećanom telesnom težinom, skraćenim ligamentima, krutošću zglobova ili nekih drugih osobenih razloga predlažemo drugačiji način vežbanja.

„Ja se dobro osećam u svom telu i želim da uživam u svemu i želim da sebi, svome telu , svom umu i svojoj duši posvetim više pažnje.“

Ako se slažete sa ovom rečenicom dodjite da vežbate jogu sa nama, u okruženju sebi sličnih.

Zajedno ćemo:

  • pokrenuti novu energiju
  • dati priliku svome telu da se opusti, istegne, da energija prostruji
  • dati priliku svome telu da se oslobodi kroz joga asane, disanje i meditaciju svih štetnih materija i misli, stresa nakupljanog danima
  • stvoriti okruženje u kome ćemo bezbedno vežbati, gde će nam boravak biti prijatan
  • stvoriti okruženje gde će nam fizički izazovi postati lagodni jer su prilagodjeni našim mogućnostima
  • pomerati granice i puniti sebe životnom radosti i energijom
  • postaćemo svesni da za sebe radimo nešto dobro i osetićemo se prihvaćeno i osnaženo
  • ZAVOLEĆEMO SEBE

Na nama je da napravimo svoj Izbor.

“Ne može svako od nas da čini velike stvari. Ali svi mi možemo da činimo male stvari sa velikom ljubavlju.”

Majka Tereza

INSТRUKТОR: Slađana Ilić, kоntаkt tеlеfоn: 060/ 38-33-480

 

Korporativna joga i meditacija

Pakete pravimo prema veličini i potrebama kompanije.

Ono što imamo kao stalne programe su:

WELL-BEING -Program se izvodi u prostorijama kompanije jednom ili dva puta nedeljno.

BONUS - Program kojim kompanija nagrađuje pojedinca .

TEAM BUILDING – Specijalno dizajnirani programi namenjeni za razvoj timskog duha zaposlenih.

Korporativna joga i meditacija su jeftin način za poboljšanje produktivnosti i građenje korporativnog duha.

Korporativna joga i meditacija kompaniji donosi: povećanje produktivnosti, smanjenje odsustvovanja s posla, umanjenje negativnih efekata stresa, povećanje zadovoljstva medju zaposlenima, povećanje osećaja zaposlenih da kompanija brine o njima, povećanje atraktivnosti kompanije prilikom zapošljavanja , poboljšanje komunikaciju u kompaniji kao i sa klijentima, povećanje produktivnosti itd.

Korporativna joga i meditacija zaposlenima donosi: smanjenje nivoa stresa, anksioznosti i depresije, povećanje energije, smanjenje osećaja umora, poboljšanje memorije, fokusiranosti i koncentracije, povećana fleksibilnost, podizanje nivoa emocionalne inteligencije, poboljšanje držanja tela, povećanje mišićne snage, poboljšanje kvaliteta sna, poboljšanje celokupnog zdravstvenog stanja i jačanje imuniteta, čime se smanjuje rizik od oboljevanja.

U Srbiji se danas provodi preko devet i po sati na poslu. To dovodi do iscrpljivanja kako na fizičkom, tako i na mentalnom i emotivnom nivou. Hronični umor i iscrpljenost dovodi do ogromne napetosti, slabljenja imunog sistema, anskioznosti, depresivnosti, bolova u leđima, zglobovima, problema sa vidom, ubrzanog rada srca, nesanice i još mnogih simptoma.

Stres je sastavni deo svakodnevnog radnog dana i vodi ka opštoj atmosferi nezadovoljstva na poslu. Statistika pokazuje da 80% svih bolesti nastaje usled stresa. Stres narušava ravnotežu tela i uma, izaziva grčenje mišića i prouzrokuje brzo i plitko disanje. Usled stresa smanjuje se nivo kiseonika u krvi, što izgladnjuje ćelije. Konstantan stres nas dovodi u stanje neprekidne uznemirenosti koja crpi energiju.  Kada dođe do disbalansa u telu, organi, nervi i mišići nisu u harmoniji, što dovodi do nervne napetosti i bolesti.
Jogom se napetost izbacuje i telo vraća u harmoniju. Praktikovanje joge dovodi do relaksacije mišića i fascija, disanje postaje dublje i sporije, usporava se brzina srčanog ritma, poboljšan je dotok krvi u tkiva i povećava se eliminacija otpadnih produkata metabolizma preko limfnog sistema. Redovnim praktikovanjem joge osnažuje se nervni system, smanjuje se količina kortizola (glavnog hormona stresa), rad endokrine žlezde, hormona i unutrašnjih organa vraća se u normalu.  Takođe, redovnim praktikovanjem  meditacije dolazi do smanjenja depresije, straha, napetosti i anksioznosti a povećava se kreativnost, sreća i mentalni potencijal.
images (5)

 

 

 

Sve uspešne svetske kompanije su u svoje programe koje nude zaposlenima uvele  jogu i meditaciju  kao metod za postizanje punog potencijala kod zaposlenih  preko povećanja osećaja radosti i zadovoljstva zaposlenih na radnom mestu. . Iz njihovog iskustva ove tehnike poboljšavaju uspešnost donošenja odluka i do 80%, koncentraciju i fokus i do 89% i smanjenje nivoa stresa.

Za sve informacije možete se obratiti:

Svetlana Blagojević , tel    065 84 44 584

email   blagojevic.s@vektor.net ,  jogabeograd@gmail.com

Jin joga

JINJOGA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Više o jin jogi

Upoznajte sebe kroz svoje telo, i naučite kako da ga slušate i iscelite
Iscedite stres i negativnosti
Posvetite sebi vreme kroz opuštanje i meditativno-terapeutsku tehniku
Razlika u odnosu na standardnu (jang) jogu je duze zadržavanje u nezgodnim položajima, što nas uči:
~ prihvatanju
~ kako biti u sadašnjem trenutku
~ kako gospodariti i telom, mislima i emocijama na blag način a u isto vreme jačati izdržljivost i snagu volje
S ljubavlju, Marija (0638354444)

Comments are closed.