ISHA JOGA PROGRAM ANGAMARDANA 19-20 januar 2019.

  • By yoga
  • 24 December, 2018
  • Comments Off

2

1

Angamardana, sistem vežbi koji svoje korene pronalazi u jogi, nudi mogućnost svima da ojačaju telo i dostignu vrhunsko fizičko i mentalno zdravlje.

Angamardana znači postići potpunu kontrolu nad udovima, organima i drugim delovima tela. Ovaj sistem vežbi revitalizuje telo na svim nivoima uključujući mišićni i vaskularni sistem, skeletnu strukturu, nervni sistem i osnovni energetski sistem. Ojačava kičmu, gradi fizičku snagu i istrajnost, podmladjujući telo.

Sa vežbama koje je kreirao Sadguru, Angamardana ne zahteva nikakvu fitnes opremu. Za ovaj sistem vežbi potrebno je samo ljudsko telo i može biti praktikovana bilo gde. Čak i tokom putovanja.

Redovno praktikovanje Angamardane revitalizuje telo na mnogo načina:

– ojačava kičmu, skeletni i mišićni sistem
– gradi fizičku snagu i istrajnost
– podmlađuje i donosi osećaj lakoće i slobode
– priprema telo za hatha jogu

Detalji programa:

Subota 19. Januar, 08.30 – 11.00 I 16.00 – 18.30
Nedelja 20. Januar, 08.30 – 11.00 | 16.00 – 18.30

Svi časovi su obavezni!
Nije potrebno predznanje joge, niti posebna agilnost. Na kraju programa bićete obučeni da vežbate kući sami, u vreme kada vama odgovara.

Adresa:

Joga Studio Lotos
Narodnih Heroja 60
Novi Beograd

Ako ste zainteresovani da se registrujete za program Angamardana, možete uplatiti novac na račun, i poslati popunjen formular za registraciju.

BANCA INTESA
TIJANA STUPAR
160-5800101263490-29
Cena: 50 eura ( u dinarskoj protivrednosti )

Sledeći pasus odnosi se na detalje programa. Za bilo koja dodatna pitanja, slobodno mi pišite na mail.

• Veoma je važno da dodjete praznog stomaka na čas. To znači pauza 4 sata od poslednjeg obroka, 2 i po sata od užine, 1 i po sat od pića, 45 min od cigarete, alkohol – 10 sati. Voda je u redu.
• Nemojte hvatati beleške na času.
• Preporučuje se pamučna komotna garderoba.
• Dodjite bar 10 min pre početka časa.
U mejlu ćete pronaći povezan registracioni formular ,molim vas pažljivo ga pročitajte i popunite, i pošaljite mi ga.

Pranam,

Tijana Stupar

Categories: Yoga

Comments are closed.