ISHA Hatha Joga Program JOGASANE 4 i 5 maj

ISHA Hatha Joga Program JOGASANE ( zajedno sa Sarvangasana serijom asana) u BEOGRADU

2

Veliko mi je zadovoljstvo da vas obavestim o predstojećem ISHA Hatha Joga programu – JOGASANE (zajedno sa Sarvangasana serijom asana) u Beogradu.

Reč asana znači poza tela. Od brojnih asana koje telo može da zauzme, 84 su prepoznate kao Joga Asane, putem kojih se telo i um pripremaju za mogućnost konačnog blagostanja. Jogasane nisu vežbe, već vrlo suptilni procesi za usmeravanje telesnih energija.
Hatha Joga je set od 36 snažnih položaja, tj. joga asana , koje pomažu telu da dostigne i održava visoki nivo energije, razmišljanja, i doživljavanja života. Program Isha Jogasane ne zahteva posebnu fizičku agilnost , niti prethodno iskustvo vežbanja joge. Jogasane nisu samo fizičke vežbe, već su način za dostizanje punog ličnog potencijala i prirodno postizanje i održavanja zdravlja, radosti i blaženstva.

U neutreniranom stanju, ljudsko telo konstantno funkcioniše na manjem ili višem nivou kompulsivnosti. Svesno zauzimanje određenih položaja tela podržava optimalni protok energija i podizanje nivoa svesti. Jogasane su način za usaglašavanje unutrašnjeg sistema tela sa sistemom Univerzuma, čime se postiže sinhronizacija sa prirodom, hemijom zdravlja, radosti, sreće, i pre svega , balansa.

Praksa Jogasana pruža nebrojene koristi uključujući:

-Rešavanje hroničnih zdravstvenih problema
-Razvoj tela i uma prema višim mogućnostima postojanja
-Stabilizacija tela i uma i energetskog sistema
-Usporavanje procesa starenja

 

 

 

Datum: 4.- 5. Maj 2019.
Vreme: Subota: 9.00-12.00; 16.30-19.30;
Nedelja: 9.00-12.00;16.30-20.00;
Mesto: Joga Centar LOTOS, Narodnih Heroja 60, Novi Beograd;
Cena: 6000 RSD (50e) Registracija unapred. (Oni koji nisu prešli Sarvangasana seriju asana i ostale napredne asane mogu uplatiti 2000 din, i priključiti se programu od nedelje, 9 ujutru).
Informacije o programu: 12.5 sati ukupno, podeljeno u 4 dela, svi časovi su obavezni.

• Veoma je važno da dodjete praznog stomaka na čas. To znači pauza 4 sata od poslednjeg obroka, 2 i po sata od užine, 1 i po sat od pića.
• ( 45 min od cigarete, alkohol – 10 sati) Voda je u redu.
• Nemojte hvatati beleške na času.
• Preporučuje se pamučna komotna garderoba.
• Dodjite bar 10 min pre početka časa.
• Ne treba dodatna oprema
Ako ste zainteresovani da se registrujete za program Jogasane , možete uplatiti novac na račun i poslati popunjen formular.

BANCA INTESA
TIJANA STUPAR
160-5800101263490-29

Pranam,

Tijana Stupar

Categories: Yoga

Comments are closed.